
Inkluderende og flerspråklig opplæring
Marit Lunde og Sigrun Aamodt (red.)Bok 370.117 INK
Bokmål utgitt 2017
Hylleplass: Ledig
- Hovedbiblioteket, voksen, 2. etasje: 1 av 1 ledig
Plassering: Fagbøker (hylleplass: 370.117 INK)
*0010589163 *003NO-LaBS *00520211108191949.0 *007t *008170313b2017 xx e 0 mul d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a978-82-450-2155-4$qh.$cNkr 319.00 *035 $a(NO-LaBS)10682070(bibid) *035 $a(NO-OsBA)0510096 *041 $anob$aswe *08204$qNO-OsBA$a370.1175$223/nor *090 $c370.117$dINK *24500$aInkluderende og flerspråklig opplæring$cMarit Lunde og Sigrun Aamodt (red.) *260 $aBergen$bFagbokforl.$c2017 *300 $a159 s. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *5058 $aHar bibliografi, data om bidragsyterne, noter *5208 $aHva skal til for å skape et inkluderende læringsmiljø der alle elever opplever mestring, læring og fellesskap? Denne boken handler om opplæring i mangfoldige og flerspråklige klasserom. Forfatterne belyser dagens situasjon for minoritetsspråklige elever og viser til forskning som beskriver praksis og metoder som virker fremmende på elevers læring og trivsel generelt - og minoritetsspråklige elevers læring spesielt. De diskuterer også hvilke metoder som har motsatt virkning. *546 $aTekst på norsk og svensk *65007$aMigrasjonspedagogikk$2Bokbasen AS$_20049600 *65014$aFlerspråklig opplæring$_21049300 *7001 $aAamodt, Sigrun$d1955-$eredaktør$4edt$_17049200 *7001 $aLunde, Marit$eredaktør$4edt$_21318600 ^