Norske motiv skildra av tyske soldatkunstnarar. Frå 1940 og til maidagane i 1945 var tyske og austerrikske kunstnarar i uniform engasjerte i å lage teikningar, akvarellar og måleri med norske motiv. Desse blei masseproduserte i postkort, bøker, store plansjemapper og som separate vedlegg i tyskproduserte månadsmagasin og tidsskrift. Reproduksjonane med norske motiv er ein nærast ukommentert sektor av tysk propagandaverksemd under andre verdskrigen. Trykksakene er med få unntak ikkje tilgjengelege i bibliotek, museum, galleri eller referanseverk. Svært få kjenner materialet, og forfattaren Einar Økland har den mest fullstendige og unike samlinga ein kjenner til. Med 144 illustrasjonar i utval gir han her eit oversyn over kva som blei publisert, og kven utgivarane og kunstnarane var. Målgruppa var eit tysk publikum - ved at okkupantane sende postkort eller fine kunstmapper til slekt og venner i heimlanda, men reproduksjonane var også til sals i Tyskland. Med stort sett nøytrale og fredelege motiv og landskapsskildringar frå Jæren, Stavanger, Preikestolen og Haugesund i sør, via Bergen, Sogn og Trondheim, til Narvik, Tromsø og Nordkapp i nord kunne dei med desse reproduksjonane vise den nordiske delen av det storgermanske riket.
Gjennom heile andre verdskrigen var tyske og austerrikske kunstnarar i uniform engasjerte i å lage teikningar, akvarellar og måleri med norske motiv. Dei blei masseproduserte for mellom anna postkort og bøker. Målgruppa var eit tysk publikum -okkupantane sende postkort eller fine kunstmapper heim til sine nære. Men reproduksjonane var også til sals i Tyskland. Dette er ein del av tysk propagandaverksemd som har vore lite snakka om, og få kjenner materialet. Forfattaren Einar Økland har den mest fullstendige og unike samlinga ein kjenner til. Med nesten 150 illustrasjonar i utval gir han her eit oversyn over kva som blei publisert, og kven utgivarane og kunstnarane var. Reproduksjonane har for det meste nøytrale og fredelege motiv, gjerne landskapsskildringar. Omtalen er utarbeidd av BS.
Ingen annen form for mosjon er så enkel og effektiv som gange, skriver Johan Kaggestad i denne boken. Man blir i bedre fysisk form, men i tillegg oppnår man mentale effekter som bedre selvfølelse og kroppsoppfatning, bedre søvn, bedre konsentrasjonsevne og mer positiv tankegang. I denne personlige beretningen om det å gå, filosoferer forfatteren over temaet, og gir samtidig konkrete råd og tips til hvordan og hvorfor gange er verdens beste form for mosjon. Omtalen er utarbeidet av BS.
I denne praktboken skildres Hans Gudes (1825-1903) liv og innsats. Gude er berømt for sine landskapsmotiver, ikke minst for Brudeferden i Hardanger som han malte sammen med Tidemand. 16 år gammel dro han ut for å studere, og skulle selv senere utdanne en generasjon kunstnere ved tyske kunstakademier. Som akademiprofessor måtte han forholde seg til tidens dyptgående politiske konflikter. Kulturlivet var preget av strid om klassisisme, idealisme, romantikk og realisme. Gude var både balansekunstner og brobygger. For andre norske malere ble han en døråpner til kontinentet og han ble en norgesambassadør som brakte kunstnere fra hele verden til Norge. Nicolai Strøm-Olsen er kunsthistoriker og forfatter.